tjejsnacket

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

lite om mig

Av tjejsnacket - 11 januari 2013 17:22

hej allihopa. jag har skapat den här bloggen eftersom att jag vet hur det känns att komma in i puberteten. själv var jag rätt så tidig med att komma in i den, jag brydde mig inte om det särskilt mycket men  jag var en av de första. ni kan ställa precis vilka frågor som helst, dess utom vill man kanske inte berätta allt för sina föräldrar. jag berättade nästan aldrig något för mina föräldrar, jag berättade i stället allting för min bästis och det gör jag fortfarande eftersom att jag vet att allt som vi snackar om stannar mellan oss, det är också ett tips till er om ni inte vill prata med mig. kom ihog att ni alltid kommer att få ett svar. ålder spelar absolut ingen roll! känn er jätte välkomna till att bidra med ett par frågor.

 
 
Ingen bild

anonymous...

11 januari 2013 20:24

Tack för alla perfekta svar! ka fråga dig allt jag behöver få ur mig!

tjejsnacket

12 januari 2013 09:41

Absolut!!!

 
Nathalie

Nathalie

11 januari 2013 22:11

Hej du!
Kul att du startat en sådan här blogg :) Hur gammal är du?
Svar: Ja jag har fått min mens... Varför undrade du det??

http://www.nessiee.bloggplatsen.se

tjejsnacket

12 januari 2013 09:40

Hej Nathalie! Kul att du gillar min blogg. Jag vill helst inte svara på hur gammal jag är, men den där frågan var bara för att fler skulle börja använda sig av din blogg. Så bry dig inte om den.

 
Aliya

Aliya

31 januari 2013 16:46

Hej! Super bra blogg!!!!!!!!!!!!

http://Reader.bloggplatsen.se

tjejsnacket

5 februari 2013 16:08

Tack vad gulligt av dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejsnacket - 6 februari 2013 16:43

Hej allihopa! Jag har ett tips: girls1st.se. Det är en hemsida för tjejer med lite smått och gott att säga till omvärlden, som LIbresse(som för övrigt gör mensskydd)har skapat. Vissa saker passar sig mest för lite äldre, ni kommer nog förstå ...

Av tjejsnacket - 1 februari 2013 11:34

Ni ville ju att jag skulle lägga upp ett inlägg om livet, eller hur? Så nu ska jag göra det......   Jag var en av de första med att komma in i puberteten i klassen. För mig har allt kommit i den ordningen de flesta brukar gå igenom. Jag har haft ...

Presentation


Fråga vad som helst, ingen fråga är dum!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni jag ska skriva i nästa inlägg?
 min första kille
 puberteten
 livet
 mer om bloggen och varför jag skapade den
 pinsamt
 hemligt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards